دسر سورپرایز

مطبخ خانومی

دسر سورپرایز

مهسا رمضانی
مطبخ خانومی

دسر سورپرایز

دسر سورپرایز یکی از دسرهای شیک و زیباست و مناسب برای انواع مهمونیها.برای تهیه این دسر خوشمزه؛ ما نیاز به یک نوع کیک و یک نوع دسر داریم.من کیک شکلاتی ماستی انتخاب کردم و برای دسرم هم از کرم باواریا استفاده کردم فقط با این تفاوت که داخل کرم باواریا یک بسته پودر ژله توت فرنگی هم اضافه کردم یعنی پودر ژله رو با یک لیوان و نیم پیمانه آب جوش مخلوط کردم و بن ماری کردم و به دسرم اضافه کردم.

برای دیدن رسپی کیک شکلاتی ماستی اینجا رو کلیک کنین.

برای دیدن کرم باواریا اینجا رو کلیک کنین.

اول قالب ناودونی تکسچر رو چرب می کنیم و خمیر کیک رو می ریزیم داخل قالب کم می ریزیم تا وقتی پخت و پف کرد جا برای دسر هم داشته باشیم.بعد از پختن و خنک شدن کیک اونو از قالب خارج می کنیم .قالب رو می شوریم و خشک می کنیم و ورق تکسچر رو داخل قالب می ذاریم و با روغن مایع چربش می کنیم و تقریبا یک پیمانه دسر داخل قالب می ریزیم و قالب رو داخل یخچال می ذاریم تا نیم بند بشه.بقیه دسر رو هم می ذاریم داخل یخچال تا مثل سفیده تخم مرغ لخته بشه.اینکار باعث می شه در مرجله دوم داخل کیک نره و کیک رو خیس نکنه.در مرحله دوم کیک رو روی دسر نیم بند شده می ذاریم و از لبه های اطراف قالب با قاشق دسر لخته شده رو می ریزیم و دوباره قالب رو داخل یخچال می ذاریم تا خودشو بگیره وسفت بشه بعد از 5 تا 6 ساعت دسرمون رو از قالب به ظرف سرومون منتقل می کنیم.



موضوعات مرتبط: کیک ها ، دسرها ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 14 آذر 1397برچسب:دسرها,کیک ها, | 16:22 | نویسنده : مهسا رمضانی |




.: Weblog Themes By SlideTheme :.